Online booking Fysioterapi, Velvære massage eller fysiurgisk massage om lørdagen.

Vi tilbyder nu fysioterapibehandlinger og massage behandling (fysiurgisk/velvære-massage) om lørdagen.

Prisen for behandling om lørdagen er kr. 375,00 for 25 min.

Lørdagsbehandling sker uden tilskud fra den offentlige sygesikring men stadig med tilskud fra “danmark” og patientandelen fra din Sundhedsforsikring eller Ulykkesforsikring

Der kan bookes online med oprettelse nedenfor eller også igennem klinikken.

Online booking til fysioterapi og massage HER

Reformer Pilates er en ny træningsform, der træner din ryg og krop optimalt.

Træningen foregår på hold med vores 4 kompetente Reformer Pilates instruktører, Samara, Ida, Susanne og Aida  samt Fysio-Pilates og Reformer fysioterapeuter Line, Jane og Søren-Peder.
Du kan oprette dig som bruger nedenfor, og kontakte klinikken på 86192511 for at købe et klippekort til 1, 5 eller 10 x træning.

BOOK nedenfor

OBS. Tilmelding kan ske indtil 1 time før holdstart.

Afbud eller ombookning skal ske senest 4 timer før holdstart.

Hvis holdet er fuldt men du gerne vil stå på venteliste og kontaktes af instruktøren ring eller skriv en mail til klinikken – husk mobilnummer.

Kontakt os, hvis du har spørgsmål eller problemer med at booke tid via hjemmesiden.

Har du glemt eller mangler du din kode, kan du få tilsendt et nyt genereret kodeord, som du så kan bruge i stedet.

Nedenstående boks til ONLINE TIDSBESTILLING  er både for REFORMER PILATES og LØRDAGSBEHANDLING

.

OBS. Tilmelding kan ske indtil 1 time før holdstart.

Afbud eller ombookning skal ske senest 4 timer før holdstart.